vineri, februarie 7, 2025

Lovitura de stat continuă

În filmul foileton al loviturii de stat, avem ca personaje principale Guvernul, în frunte cu Ciolacu, și Senatul României, cu Președintele și viitorul posibil interimar Bolojan.
Și, ca să rămânem conectați la acțiune, vă propun să facem un mic rezumat al soluțiilor ce trebuie puse în practică cu celeritate.
1. Președintele uneia dintre camerele Parlamentului sau CCR trebuie să constate împrejurarea vacantării, care duce automat la interimat.
Nu este un moft, ci o obligație legală și constituțională, a cărei neîndeplinire constituie, în fiecare zi, un abuz în formă continuată, cu grave consecințe juridice, care reprezintă un atac asupra suveranității României.
2. Reluarea scrutinului, care este obligatorie după anulare, așa schioapă, chioară și făcută în grabă, nu pe bază de probe, ci în virtutea unor prezumții, suspiciuni și considerente subiective.
3. Refacerea țării, înfăptuind o lucrare unii cu alții și noi toți cu Dumnezeu, dar și cu sprijinul partenerilor strategici.
Episodul 7
Avem un Guvern ilegitim, numit de un cetățean care nu-și mai poate îndeplini, conform Constituției, atribuțiunile de Președinte începând cu 22.12.2024.
De peste 25 de zile avem un guvern ilegitim care sare la atac în forță.
Ciolacu & Co., călare pe șapte cai, calcă în picioare, în stil fanariot, Constituția, în special art. 115 alin. 3, 4, 5, 6, și hingherește Parlamentul, transformând cei sutele de aleși ai poporului în niște cățeluși de pluș, muți, chiori și surzi, dar și complici direcți la evenimente.
Trupa Ciolacu-Bolojan este în acțiune, primul centrează și al doilea vrea să dea cu capul, asta dacă nu sar tribunele în sprijinul portarului echipei naționale a poporului, mic la stat, mare la sfat, Călin Georgescu. Dacă lumea din tribunele țării va urla la unison, cred că atacanții ăștia, minionii întunericului, vor fugi de pe teren mușcând pământul.
Au clocit în laborator OUG 1/2925 aprobată pe 16 ianuarie, publicată pe 17 și depusă spre dezbatere pe 20, dată de la care se zice că ar putea fi în vigoare.
Bun, dar ce zice Constituția la art. 115 alin. 3, 4, 5, 6 despre delegarea legislativă?
Începem cu una călduță și după va urma nucleara. Nu mai comentăm urgența, dar OUG, ca să intre în vigoare legal, trebuia depusă spre dezbatere la camera dedicată și abia apoi publicată în Monitorul Oficial, nu invers. Apoi dezbaterea se face în sesiune de urgență, nu se așteaptă sesiunea normală. Bolojan, în loc să iasă din complicități și să declare vacantarea, vorbește despre o eventuală cerere de suspendare, de altfel nelegală și făcută la ordin, care ar întârzia alegerile. Alo, dragă Bolo, vezi de trimite vacantarea la CCR și bagă OUG 1 spre anulare în procedura de urgență, dar
urgență, nu în bătaie de joc.
Draga noastră Constituție, pe care analfabeților ăstora funcționali le este imposibil să o proceseze cu mintea tulburată și datorită poziției de ghiocel în care stau, prevede limpede ca lumina zilei, la art. 115 alin. 6, faptul că NU se pot adopta OUG pentru legislație electorală și cu privire la drepturile și libertățile cetățenești, ceea
ce este foarte logic și normal. Așadar, NU există sub nicio formă posibilitatea de a emite asemenea aberații legislative care sfidează milioane de oameni și terfelesc legea fundamentală.
Ce se urmărește de fapt cu această ordonanță, pe lângă un nou proces electoral mizerabil?
Păi, se urmărește compromiterea tuturor aleșilor poporului, adică compromiterea poporului și implicit atacarea suveranității statului.
Astfel, dacă această ordonanță nu este anulată, ea, nefiind dezbătută, își produce efectele și, la un moment dat, când va fi probabil aprobată tacit de Senat și cine știe cum de Camera Deputaților, va legifera lovitura de stat. Dacă nu este dezbătută până la alegeri, ea, de asemenea, validează lovitura de stat, deoarece Parlamentul,
ca instituție, a acceptat tacit această delegare de competență prin care Ordonanța are putere de lege.
Orice om normal la cap care a fost ales să reprezinte poporul ar trebui să facă de urgență o solicitare

Președintelui Senatului prin care să ceară imperativ sesiune de urgență pentru dezbaterea Ordonanței și anularea acesteia ca fiind neconstituțională și nelegală.
În condițiile în care acești aleși ai Poporului nu se delimitează, tac și nu acționează, devin complici la continuarea acestei lovituri de stat, care generează zilnic consecințe deosebit de grave asupra suveranității și funcționării statului de drept, a drepturilor și libertăților fundamentale, inclusiv electorale, ale fiecăruia dintre noi.
Ce e de făcut?
1. Fiecare parlamentar să ceară președintelui Senatului o dezbatere în sesiune de urgență și anularea
Ordonanței, care este și neconstituțională, și nelegală, pentru că altfel devine complice, iar acceptarea
efectelor produce zilnic o vătămare a intereselor poporului român.
2. Cetățenii din fiecare circumscripție electorală trebuie să solicite fiecărui parlamentar ales, președinților
partidelor, președinților birourilor permanente, Președinților Senatului și Camerei să procedeze imediat la
întrunire pentru a dezbate anularea acestei ordonanțe mizerabile.
3. Un grup de parlamentari să sesizeze Avocatul Poporului pentru neconstituționalitatea Ordonanței.
4. Curtea Constituțională să se autosesizeze privitor la neconstituționalitatea acestei ordonanțe, care se află
în legătură directă cu Hotărârea 32 și a cărei aplicare de către Guvern și Comisie a fost defectuoasă.
5. Poporul român să sesizeze Președinții Parlamentului și CCR despre obligația constatării vacanței funcției
de la Cotroceni, vacantarea cu interimat.
Asta înseamnă de fapt guvernarea participativă, este necesară implicarea activă a cetățenilor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.


Din aceeasi categorie

Ia pastila SRS

Ultimele articole